Osallistuinpas minäkin PIFfiin jossain vaiheessa blogittamista. RINRIN blogissa osu ja uppos ja sainkin sieltä varsin mahtavan paketin kotiin toimitettuna tässä männä päivinä :o))) Mä ihan meinaan vähä epäillä et blogin kirjuuttaja on joko ajatuksenlukija tai muuten vaan kristallipallon omaava henkilö...Paketista kuoriutui siis aivan loistokas sisältö. Kuvat alla. Eli suklaata (joo, enhän mä ny suklaata syö ikuna.. :oP ), tuoksukynttilöitä, jotka tuoksuvat vaniljalta sekä aivan mahtavat lyhytvartiset VILLASUKAT. Mä oon ihan villasukka friikki..entisessä kämpässä oli niin kylmä, et se oli vähä käytännön sanelemaakin, mutta kyllä villikset löytää edelleen jalkaan niin talvella kuin kesälläkin toisinaan. Kotisukkina toimii loistavasti. Ja kun rullailen yleensä ne varret alas, ni tälläset lyhytvartiset on suorastaan nerokas keksintö. Ja värit on ihan wow. Turkoosi rulettaa (Melkein ykkönen, mut viel toimii se limeki mulla)

Jotta KIITOS RINRI!!!!! Sä oot kyllä eri taitava värkkääjä!

 

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us