Kun ei jaksa niin ei sit vaan jaksa. Kirjotin kilometrin pitusen rustauksen kuinka elämä on paskaa, delete sormi oli kuiteski aika nopee. Kaikki taas tökkii, mut ei siitä sen enempiä. Äiti on ollut todellaki kolme päivää poissa kuvioista ja sen kyllä tässä arjessa taas huomaa. Leevi and The Leavingsin tribuutti levy; Melkein vieraissa, jyrää täysillä ja osa sanoista vaan osuu niinku niin täysii. Näissä masennus fiiliksissä todellaki näist biiseistä sais ihan uuden medleyn luotua.. Nää biisit on nii-in ajatuksella väännettyjä, Kiitos Gösta!! 

--> Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin?? Todellaki. Tahdon. Missä on se prinssi joka hakee mut pois. Nyt! (Unelmia ja toimistohommia)

-->Eihän rallia voiteta jos siellä pelätään?? Ei. Eikä mitään muutakaan. Rohkeesti eteenpäin vaa, kaatuahan saa mut ei jäähä makaamaan. Mä vaan hetken pötkötän ja nousen ku oon hetken aatellu asiaa. Jeh!   (Teuvo, maanteiden kuningas)   

-->Eikö elämässä riitä mikään, eikö hellittäisi hetkeksikään mieletön kierre. Just nii. Olosuhteet minut saivat vangikseen.(Elina, mitä mä teen?)

-->Olen kaivannut sinua Kyllikki, kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa.. Toisinaan sitä vaan on niin yksin ympäröivistä kavereista huolimatta. (Kyllikki)

-->Viimein kun mä lähden, teen sen sydämeni tähden. Vaikka se syvältä mua vielä kouraisee... Mä oon loman tarpeessa. Oikeesti. (Kerro terveiset lapsille)

--> Sateenkaari päättyi nakkikioskille..Minä lähden Pohjois-Karjalaan..kotiseudulle Pohjois-Karjalaan, juon kaljaa auringon nousuun.. Näin teen. Täällä, tuolla tai siellä. Pikkujoulut here i come!!! (Pohjois-Karjala)

-->Sinä hymyiletkö vielä, sinä suuteletko vielä niin..Että suudellessa olen mennä tainnoksiin...?? Ja minä olen olemassa vielä..minä vieläkin sua muistelen, vaikka monta vuotta sitten, jouduin naimisiin.. Voi Voi. Onko arki vähä raakaa. On se. (Rin tin tin)

-->Halpahallin alennusmyynnissä vaimoni katosi, vain sukkahousut jäi sovituskoppiin.. Näinkö se menee?? (Kiinalaisessa pesulassa)

--> Nyt on aika lähteä kauas pois. Jokseenki ainaki hetkeks aikaa. Pois tästä kaikesta. Ottaa etäisyyttä.(En tahdo sinua enää)

--> Me ei saatu sitä asuntolainaa, kun ei onnistuttu säästämään, sitä minimimäärää sittenkään, osa asuntosäästöistä hupeni kuin itsestään. Pidä silmät kiinni kun kaasu pohjassa lähdetään. Takapenkillä lapset nukkuu..Näin se vois tosiaan mennä myös. En tiä ku ei olla päästy ees kokeilemaan..Miten niin nää seinät ahistaa. Kaiken muun lisäks. (Pimeä tie, mukavaa matkaa)

-->Lähdin kiertämään maailmaa, pikku kaupungin kadut mua ahdistaa..Unta saanut en iltaisin, aamuun asti mä kattoon tuijotin..Jos et muutu, voit joutua helvettiin.. Joo-o. (Poika nimeltä Päivi)

--> Me noustaan joka aamu ennen seitsemää..Mä painan nenän vasten kylmää ikkunaa, ja katson ulos elämää..Jos voisin peiton alle jäädä nukkumaan, en haluaisi mennä mihinkään. (Elämä ikkunan takana)

--> Mitä merkitsee muutamat vuodet, tai tuhannetkaan? Kun on ihminen pelkästään tuskaa tuoden tuhonnut maapalloaan. Mä jos löytäisin kaukaiseen paikkaan,  alle omenapuun...  Siel vois olla hyvä, lämmin ja hellä..(Raparperitaivas)

 

Lohduttoman pimeä on talvi-ilta, (Koko talvi kesämökillä) et jos ees tulis lunta ni jaksaminenki taas paranis satasella. Ja tää nyt on taas tällänen möyryän itsesäälissä ja vitutuksen syövereissä. Jos vaik kiusais itsensä hengiltä..Sit ku pääsee taas purkamaan oloaan ja ajatuksiaan, ni eiköhän tää täst ala hellittään. Nyt pitää möyrytä, huomenna voi taas aatella aurinkoisemmin. Kuka tänään tippuu BB talosta?? Arvatkaa kiinnostaako ees...O_o

Image Hosted by ImageShack.us