Keskiviikon ja hiihtoloman kunniaks on vähä kuppia tullu täs koneen äärellä tänään käännettyä- Hiihaa. Eli joo, selvitty ja selvitty. Hemoglobiinin osalta en tiiä, voi olla. Väsyttää ehkä vähä vähempi ku ennen..? Ja siis joo, joku sanoki et mun naamassa ois vähä väriäki taas. Ja hei alkoholilla EI ole osuutta asiaan.

Mitäs täs. Viikonloppu meni varsin mukavasti työsarkaa luoden. Ja treffaillen. Heh. Todellaki. Oli muuten ekat, nämä ja viimoset sokkotreffit mihin tää lähtee. Et niin kainalon kaipuussa en oo, et jaksas jatkaa.

Ainaki mä osaan sanoo het tokkiisa, mitä mulle EI kannata ekoilla "treffeillä" sanoo. Tää jamppa ilmotti siin ko kengät otin veke et kortsuja on sit ostettu. Jepjep. Pointsit himaan heti. (Jorma kondomit. Ja NYT pannaan Halvalla.) Hyvä oli lämmitys suorastaan. Ainaki adrenaliinit sai heti liikenteeseen. Mut mä olin sissi-. Istuin siel kahvil kuitenki tovin jos toisen, enneko totesin et kyl mä nyt meen ja tää oli tässä-. Toinen jotain pusuja huuteli perään ja mää siin kohtaa pohdin et mihinkähän jemmaan olin tuupannut viimeset runkkausrukkaset joita on tullu mainosmielessä jaettua yhelle jos toisellekki- ja "pakenin". Että joo. Ei nyt ihan menny siihen kategoriaan mitä mä olin aatellu. Vai onkohan mul liian korkee rima?? :oD

Toinen tapaus oli kummallinen. Se taas ilmotti ekassa lauseessa rakastavansa lapsia ja haluavansa lapsia.. Hei haloo. Ekassa lauseessa. No. Ensinki. Mut on steriloitu (luojalle kiitos) ja mä en jaksanu sitä alkaa siin nillittämään. Mä en tosiaankaan aio lisääntyä enää. Melkonen poppamies sais olla et sille linjalle lähtisin. Sit ku laitoin viestiä et ei tää nyt homma etene, ni se vastas mulle et "Voi kiitos".  Siis sä saat rukkaset (eikä ees runkkaus-sellaset) ja vastaat, et Voi kiitos. No joo. Ole hyvä.

Mut hei, oli sit kolmaski. Siis todellaki. Flaksia ja flaksia pukkaa. Kauheimpia saa tuuppia ikkunoista ulos. Tää oli sit mr. raksamies. Ikää mulle liikaa. (mun mielestä). Herra oli saanu just lomautus lapun käteen (Niitki tuntuu nyt olevan yllättäen ilmassa enempiki..)  Sit se oli menny baariin ja kotiin tullessa oli naapurit kimpussa ku koira oli ulissu baarissa olo ajan. Ja sitä sit nillitettiin niinku oikeen nillittämällä. Et joo, seki sit jäi siihen- Ihan jees saaha joskus vähä sitä palvontaaki mut rajansa kaikella. Et joo, mun elämässä ei oo mitään vikaa, ilmanki osaan olla. Sitä kakslahkeista siis.

Että se sit treffi rintamalla. Paitsi et sit mä menin ja rakastuin. Ihan ja suin päin ja silmittömästi. Nyt oon sit ihan IN LÖÖÖÖV <3 <3 <3 Ettäs tiädätte.

                       Timo Kotipelto; Once upon a time