Kevättä kohti mennään. Ulkona paistaa aurinko!!!! 

Olipas varsinainen nillitys tuo edellinen postaus, mut en mä sit nyt sit alkanu poistamaan vaikka eka meinasinki. Mut hei, kuka "järkevä" (?) saa idean aamuyöstä baarista palattuaan alkaa naputtamaan blogia??? Voi hyvää päivää vaan.

Mutjoo, jos palais niihin tunnelmiin ees hetkeks... Alko lauantaina tulla faksii ja puheluu et "baariin baariin" aika urakalla. Mikäs siinä, pientä harmitusta aiheutti lähinnä anoreksiaa sairastava lompakkoni ja hallelujaa huutava tilini. Bensatankkikin oli tilassa, jossa viimoset tipatkin oli käytetty. Pilikkaa ei yksinkertasesti enää uskaltanu paikaltaan siirtää, ellei määränpäänä ollut lähin bensis. Olin jo henkisesti valmistautunut siihen, että vietän viikonlopun kotona vällyjen välissä ja suunnilleen sukkaa kutoen. No toisinpas kävi... Sain tarjouksen Josta ei voinut kieltäytyä :oD  Sain sovittua itelleni kyydin kaupunkiin ja juotavaakin kuulemma löytyis pohjiin oikeen muikeesti. Tanssimaanhan se alko sit veri vetää joo.

Soittelijoista yksi oli mun mutsi-. Ois sinne pitäny lähtee..Hesaan. No meni niin säätämiseks ja vääntämiseks, et ei mitään tolkkua ajeluttaa velipoikaa eka mutsille hakemaan rahaa, ja sen jälkeen tänne susirajan taakse tuomaan sitä rahaa ja sit ajella Hesaan taas eri autoilla ja sit taas kotiin. Sou, tehtiin diili. Tavataan paikassa Bileet kohteena kaupunki X. Ja siis sen kaupungin ainoa varteenotettava yökerho. Mutsi kerää luunsa ja siirtyy baariin siis kanssani. Junalla oli tarkoitus lähteä hänenkin liikenteeseen. Sovittiin PÄIVÄLLÄ että soitetaan illasta, monelta lähtee tulemaan. Oma kyyti oli vielä aikataulultaan epävarma. Mutta kun rahaa on zero ja menomesta on yökerho, niin aikataulusta sovittiin että hänen ois hyvä lähtee Hesasta matkaamaan vasta joskus 20-22 aikaan. Siis lähtee Hesasta. Soitettiin vielä pari muutaki kertaa, ja joka kerta käytiin sama keskustelu. Et MÄ soitan kun tiiän tarkemmin. Lopulta kun velipojan ei tarvinnu lähtee matkaamaan mun takia, niin sopivat et hää lähtee mudelle kuskiks. Taas samat sanat, tavataan illalla, soitan kun ollaan tulossa.

No. Mähän en ees ehtiny soittaa kummallekkaan, kun mua pommitettiin puheluilla. Oottelin edelleen himassa kyytiäni, jonka piti saapua jossain vaiheessa iltaa. Mutta koska kyyti ei ollut minusta kiinni, niin en voinut tehdä muuta kuin odottaa. Sain puhelun..Seittemän-kaheksan aikaan, että täällä ollaan. Pileitä alottamassa. Mutsi jo aika hyvässä kaasussa. Et ihan jees, yökerhoonhan toki valmistaudutaan lähikuppilassa jo tunteja aiemmin, sehän sulkee ovensa siis 04 (yökerho siis) ???? Kellä kestää kunto ja kellä ei. Edelleen totean odottavani kyytiä ja tulevani heti kun pääsen. Edelleekin mulla on perse auki, edelleenkään mulla ei oo bensaa, edelleenkään mulla ei oo ees juotavaa, ennenkuin pääsen sinne luvattuun maahan. Toisen kyydillä ja toisista riippuvaisena. Eli odotan. Lopulta kyyti saapuu, kello käy yhdeksää. Päästään perille ja parkitaan auto. Kaveri käy kiskomassa vaatteet niskaansa pikavauhdilla ja lähetään radalle. Ja ilman niit hiton pohjia, koska on muka kiire. Kuinka ollakkaan ehdin tässäkin viimeisen puolen tunnin aikaan samaan parikin erinäistä puhelua mutsiltani, joka on pillittänyt illan aikana jo ainakin viiteen kertaan. Puhelun kulku on et "mishä shä oot, mä en kuule mitään, mishä sä oot, mä en kuule mitään. Shanoikshää jotain, hääää". Puhu siinä sit ku toinen on jo ihan taju kankaalla. Ja siis yökerhoon pitäs viel sisään päästä. Kuka vetää niin perseet jo tässä kohtaa iltaa. No mutsi. Pitiki luulla mitään muuta. No, asiaa ei auta yhtään veljeni, joka on siis kuski, ja näin ollen oletettavasti selvinpäin. "Sä lupasit olla täällä jo kakstuntia sit". Mä LUPASIN ILMOTTAA kun olen liki, kun olen autossa matkalla ja tulossa. Kun mun kyyti saapuu ja kun me ollaan MATKALLA. NIIN MÄ LUPASIN!!! Jos mä en ole itse "vastuussa" omasta kulkemisestani, niin mä en voi tietää moneltako olen paikassa x tai edes paikassa y.  Mä soitan kun mä olen matkalla, niin mä tiedän edes suunnilleen moneltako löydän itseni seuraavasa kohteesta. Mut SE EI OLLU MUSTA KII!!! Helvetti. Kuutio rautalankaakaan ei tuntunut auttavan tän selventämiseks. Lopulta päästään siis baariin ja kuinkas ollakkaan armon herrasväki on lähtenyt kotiin. Ei edes nähty. Puhelimessa saan kaikki syyt niskoilleni tästä, koska mä en ollut ajoissa paikalla. MUN VIKA saatana. Joo, niinpä. Ei muuten ookkaan sit enää mitään asiaa teiän kanssa baariin koskaan lähtee. Ei sitte ikinä. Ah, arvon känniääliöitten kuninkaat ja kuningattaret. Mua sitten ottaa vittu pannuun vielki. Etenkin se, että koskaan erehdyinkään taas edes kuvittelemaan illan kulusta yhtään mitään muuta. Mun ois pitäny arvata, mun ois pitäny tietää, mun ois pitäny tajuta, et seepra ei pääse raidoistaan, vanha koira ei opi uusia temppuja eikä ääliön päähän auta ees lekalla takominen. Kiva ku olitte mukana hengessä ja kiva ku kuuntelitte mua. Että haistakaa saatana paska-. Risoo. Kyllä. Ja ankarasti.

Mut siis, ilta oli kiva, seura oli hyvää, juomaa oli riittävästi ja sitä vedettiin kaksin käsin edellisestä ketutuksestakin johtuen. Ja mulla ei tosiaankaan ollut edes lompakkoa mukana, se vietti yksinäisen illan kotona anoreksiastaan kärsien. Että illan kulusta saan kiittää tasan ystäviäni ja muutamaa tuntemattomaksi jäänyttä herrasmiestä. Tanssittiin, naurettiin ja nautittiin. Nähtiin tuttuja ja tuntemattomia. Ja kyllä, oltiin pilkkuun asti. Loppu metrit ja fiilikset ravintola illasta ei ollu ehkä niin kivoja ja mairitteleviä, mut ei kai ne oikeestaan koskaan oo. Prinssimatsku oli aika vähissä, mut parhaat prinssit löytyyki aina eri osotteesta ku mä :oP Mut ehdottomasti silti plussan puolella ilta! Thänks vaan asian osaisille, juu nou huu ai miin!! Änd ai lööv juu ool veri meni-.

Mut joo..jos sit..kesällä (?) uusiks.. Tai jotain :oD Ei siel vaa oikeesti oo elämää..baarissa..

                       Coldplay; Trouble

 

Ilmoitus pankistasi:

Parhaillaan vallitsevan talouskriisin takia, olemme muotoilleet säästöpossun niin, että se sopii paremmin taloudelliseen tilanteeseesi. Voit noutaa uuden porsaan lähimmästä pankkisi konttorista. Säästeliäistä vuotta 2009!

Image Hosted by ImageShack.us